Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
Något gick fel.
  • Facebook
  • Google
Ditt önskade användarnamn, minst 2 och högst 30 tecken
Minst sju (7) tecken
Upprepa ditt lösenord
Du behöver komma åt epostadressen för att bekräfta din registrering
Upprepa din epostadress
Ange koden ovanför
Genom att kryssa i rutan accepterar du Fragbites användaravtal samt Fragbites Regler och förbinder dig att följa dessa samt hålla dig uppdaterad om evenutella förändringar av regler eller avtal.
Laddar hyperadvancerade autentiseringsmekanismer...
Kommer inom en inte allt för snar framtid.
Kommer förhoppningsvis innan du vet ordet av.
hjälp mig
Som besökare på Fragbite samtycker du till användandet av s.k. cookies för att förbättra din upplevelse hos oss. Läs mer om vår integritetspolicy här.
Jag förstår, ta bort denna ruta!
Counter-Strike-sektionen presnteras av Xtrfy
1

Mindre uppdatering till CS:GO

Av Martin 'sozu' Olsson den 9 maj 2013, kl 01:54 · 39 kommentarer
Counter-Strike: GO För en vecka sedan kom den senaste uppdateringen till CS:GO, med en hel del vapenförändringar. Nu har det kommit ytterligare en, med lite småändringar kring vapnen samt kart- och serverfunktioner.
Changelog
Release Notes for 5/8/2013
[ GAMEPLAY ]
  • Mag7 - reduced cost to 1800.
  • Mac10 - increased price to 1050.
  • XM1014 - reduced damage to 20.
  • Body parts penetration code will not register headshot damage when penetrating into the neck hitbox through the chest hitbox, only chest damage will be dealt in this case.

    [ MAPS ]
  • Updated de_favela to latest version.
  • Fixed some bugs in de_inferno where the player could get stuck on geometry, fixed some minor bugs (Thanks Wλve!).

    [ MISC ]
  • If a player was vote kicked from too many recent competitive games the matchmaking system will assign them a competitive cooldown.
  • Added sever command line support for -net_port_try 1 to prevent servers from trying to climb ports if the request port was busy.
  • Fixed a rare grenade physics interaction that could cause grenades to spin in place when thrown at certain kinds of physics props or players.
  • Adjusted default value of sv_maxusrcmdprocessticks server convar to 16 for community servers with default settings to successfully process all user commands from even lowest tickrate and framerate clients.
  • When going to overtime players who survived in the last round will start with empty inventory even though teams don't switch sides.
  • Fixed flashbang number not updating on the hud if you had set "close after buy."
  • sozuHall of Fame
    Martin Olsson, Karlstad

    39 kommentarer

    Laddar kommentarer...
    Kommentarerna ovan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

    Skriv en egen kommentar

    Glöm inte att läsa igenom Fragbites regler innan du skriver en kommentar. Alla uppmärksammade förseelser, stora som små, får påföljder så som avstängningar, varningar, förlust av titeln Old School (eller möjlighet att få den) samt andra inskränkningar på användandet av Fragbite. Alla IP-adresser loggas. Tänk först, skriv sen!
    Du måste logga in för att kunna kommentera. Inte medlem? Registrera dig, det tar bara en minut.
    Laddar..