Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hur mycket??

Postat av Oelergott den 20 Augusti 2009, 16:59
38 kommentarer · 232 träffar
Eftersom WoW har blivit så jävla sjukt lätt så hade jag tänkt att sälja mitt wow konto och börja satsa helt på cs istället. (orkar inte prejsa 100 kr per månad heller) Jag har en köpare som är väldigt intresserad av mitt konto. Nu till det jag behöver hjälp med, Vad kan man få för det? Info om kontot : en lvl 60 gnome rogue alt och en lvl 80 ud wlock. info om locken lite snabbt :

stats med felarmor och imp (inte fire stone) : 2236 spell power, 22%crit,400 haste,och hit capped ofc, 20k hp,17k mana. har 57 conquest, Albino drake. inga speciella ranks, typ of the sen'jin och of thunderbluff (snart ambassador) jag har gjort alla quester med UC men jag är bara typ 5/8 delar in på reverd,3340 achiev p. nästan 2k g på kontot, mining maxat och enchanting nästan max skill. kan komma in i en av de bästa guildsen på servern eftersom det är asmånga gamla guildies där. Jag gjorde en apply och dom sa att dom jättegärna ville ha mig men dom va fulla på locks. har inget speciellt pvp gear, bara epic head,legs och chest. old school gear från både 60 end game och 70 end game på banken.

Btw : en emblem till så byter jag mina t7,5 chest till t8,5 chest

så, vad kan jag få för det? vill gärna pressa upp det mot kanske 2 papp, är det möligt? Seriösa förslag, och nej formatering funkade inte, jag försökte 2 ggr men de går inte. Komigen FB poliser ta inte bort tråden för att jag bryter mot köp och sälj regeln, jag försöker inte sälja, har redan en köpare men måste komma på rimligt pris bara

EDIT : glömde skriva, snart byter jag ut min OS stav mot ToC hc dagger, kommer boosta på mina stats ganska rejält.

Vad kan man få för kontot?

71 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

38 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 38 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..