Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hjälp med steam!

Postat av lillewnw den 16 Maj 2013, 01:54
2 kommentarer · 209 träffar
Tjenare tjenare!

Känner mig lite halvt dum som skriver denna tråd för jag vet det finns tiotal andra likadana.

Men nu är med problem det att jag kan inte connecta till steam för det står att jag "inte är connectad till steamservern blalala" ni vet. Har haft detta problem sen i fredags, prövade allt jag har kommigt på. Slutade med att jag ominstallerade det.

Då funkade det i online läge men sen gick det av igen och så stod det att om jag kopplar mig till ett internet (som jag redan var) så skulle det blir online igen. Somsagt så gjorde jag det. Men då kommer samma jävla ruta upp igen!

Hoppas det finns nån trevlig fragbajtare där ute som har sitt egna lilla trick o fixa detta! Tack o hej.

Satte på internetdelning från iphonen o slog på det på min bärbara. Funkade finfint. Men det är ju inte det bästa o lira på 3G nätverket och det blir lite dyrt av sig! Så det är alltså nåt skit mitt internet blockerar? Men vad?

2 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 2 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..