Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Racist!

Postat av clabbehala den 5 Augusti 2010, 21:38
10 kommentarer · 204 träffar
Hej FB!

har en fråga, jag håller på och ta fast en grabb som blåste mig på ett wow acc..

Men jag har ett problem.. jag har hans personummer, adress, namn och ort. men jag hittade en sida på flashback som hette racist .....

där kunde man slå på namn, efternamn och personummer, och få fram ALLT, även om personen hade skyddad info. Någon som har någon koll på namnet?

EDIT: Jag har hittat personen som bor närmare GTB, jag kan allt om honom efter x antal timmar vid inet =)
Jag ringde grabben, efter jag gjort en anmälan(även fast polisen nästan aldrig tar upp et) om dom inte gör det så ska jag försöka blåsa honom!
Jag har nu snackat med orginal ägarn och han ska skicka in ID bild etc. till blizz, så jag tar kontot från hackarn! :)

Dom som inte bryr sig mer, sluta läs!

Jag hade konto 1. Jag bytte fair n square med en kille som hade konto 2.
Sedan var jag inte nöjd, så jag bytte konto 2 mot 3.
Då hade konto 3 blivit hackat av den här killen som bytte med mig, och den riktiga ägaren skrev till mig ingame och sa att han ska ta tillbaka sin gubbe nr 3.
Då sitter jag utan konto, jag fick "panik".. och tog tillbaka konto 1. Då fick jag en polis anmälning på mig och bilder på konversationer där det står att vi byter, så jag gav tillbaka det och är nu utan acc och "blåsarn" med konto 2. så..
Epic fail på mig =)

Blåsning? Blåsa tbx!

17 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

10 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 10 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..