Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Förstöra syrrans fest.

Postat av FETSOMFAN den 31 Juli 2010, 21:40
66 kommentarer · 178 träffar
Min syrra och jag är ensamma hemma just nu. Jag (16) hon (17). Hursomhelst nu på tisdag så ville hon ha fest men jag hade också planerat en fest hos oss. Nu till problemet hon har bjudit in typ 50 pers och jag kan inte göra ett skit åt de. De kommer komma folk vare sig jag vill eller inte och jag hade planerat att ha en mindre fest med runt 20 pers. Så nu behöver jag råd ifrån fragbite. Hur ska jag förstöra festen. Det bästa vore om jag kunde hindra gästerna från att komma överhuvudtaget men det vore nästintill omöjligt. Har funderat på att koppla bort högtalarna så de inte kan få någon musik och då lämnar folk förhoppningsvis relativt fort. En mer drastisk ide är att dra några proppar. Kom med alla förslag ni kan tänka på.
PS skriver ifrån en iphone så kommentarer om stavfel etc undanbedes. Styckeindelning går inte heller så bra ifrån iphone så jaja jag vet WALL OF TEXT CRITS U FOR 10K.
Föregående tråd

66 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 66 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..