Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Förstörde en rullstol, hjälp!

Postat av Azarath08 den 23 Maj 2010, 19:50
37 kommentarer · 252 träffar
Hallå!

Det var riktigt vilt festande igår natt.
Iallafall så hade jag druckit ganska mycket och började skratta när jag såg en tjej på rullstol som var på festen.
Fan vad random tänkte jag och gick dit för att prata lite med henne.
Hon var väll ganska trevlig och satt lite roligt med benen på en stol.
Iallafall så hade hon parkerat sin rullstol som man tydligen kunde köra genom en spak utanför huset och då frågade jag om man fick testa och det var helt lugnt.
Hon stannade kvar i huset och jag gick ut och började köra runt lite vid gården.
Det kom ut massor med folk som började dö av skratt för det såg tydligen roligt ut så dom spelade in och massor hoppade på rullstolen så vi var ca 4-5 st på den samtidigt.
Tillslut så råkar jag köra ner i ett dike vid skogen och hela skiten går sönder.
Jag nyktrar till som fan och får värsta paniken när jag märker att hennes rullstol inte fungerar.
Jag går in och berättar vad som hänt och hon blir hur som helst och säger att jag ska köpa en ny eller så skulle hon polisanmäla mig.

Någon fick bära henne hem och tydligen så har hon legat i sängen hela dagen för hon har inte kunnat ta sig någonstans, hon kan ju inte gå.

Så fragbite, kan hon stämma mig om jag skiter i att betala? Visst det finns ju vittnen men dom är mina kompisar och skulle aldrig berätta att just jag tog sönder den.

Seriösa kommentarer tack
Föregående tråd
Nästa tråd

37 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 37 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..