Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

gammal granne!

Postat av BannedForLife den 19 Januari 2008, 23:34
25 kommentarer · 107 träffar
Tjena alla fragizar.
För ungefär 1 timma sen hände det något förjävligt.

jag och några polare skulle dra till en annan polare.
Och så var en av mina kompisar omogna och bussplingade på en lärare som vi har i matte.

Aja så det gör han och alla började springa förutom jag och en kompis.

Och vi började gå iväg och så helt plötsligt så kommer det fram en 35 åring man som är min gamla granne för jag hade bott där förut innan mamma och pappa skildes.

Aja och då går han fram och säger att varför vi bussplingar och jag gjorde inget. Och han säger : aa visst det såg jag väl.

Och så går han närmar och han är 5 cm ifrån mig och säger ska du ha en jävla dansk skalle...
Och jag som blir ganska rädd , för jag är bara 13 och han 35.
Så börjar jag säga känner du (nu säger jag bara något namn)
Karl Svensson? och han säger att ja det gör jag.
(det är min pappa, aja inget att skryta för det är itne kul men han håller på med droger)
aja så säger ajg aa passa dig då , för skulle du ge mig en dansk skalle så skulle du ångrar dig.

Och sen gick han iväg.
Och jag berättade detta nyss mamma och hon blev fly förbannad.

Men han sa ju mer saker tex att han skulle prata med socialen för hans pappa är chef för socialen i osby.
och lite sånt.

OBS: INGEN MYT !!!

Så jag undrar vad ska jag göra ? ska jag ringa pappa så han får ringa och prata med han? eller ska jag inte göra nånting ? snälla säg.

Mvh//Wannabe | SpeeN
Föregående tråd

25 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 25 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..