1
Underbar tjej jag träffat.
Postat av Hejsan (: den 10 Juli 2007, 02:49
133 kommentarer · 193 träffar
Tjena, nu är det såhär att jag har träffat en totalt underbar tjej. När vi va med familjen i Tunisien. Hon bor i Norrtälje, 30 mil ifrån där jag bor. Jag vet för och efternamn. Det är dock väldigt vanligt förnamn & efternamn. Jag fick även hennes nummer och har smsat med henne. Men nu har hon inte svarat på jätte länge, troligtvis fel på hennes mobil eller så har hon inge pengar. När jag söker på Eniro & Hitta.se så finns inte nummret. Vi skulle träffas på lovet och gå på grönalund osv och jag skulle sova hos henne. Jag funderar på att åka till henne och knacka på för att överraska henne. Men nu får jag ju inte tag på henne :/ och vet inte vart hon bor. Så jag tänkte fråga er följande:
Hur får jag reda på vart hon bor?
Jag vet även hennes systers namn. Men tänker inte ringa runt till alla som heter så i Norrtälje xD
Så hur löser jag det här? :S . Går det att leta i nån skolkatalog eller något, på skolor i Norrtälje?
plz hjälp mig :/ .
Tack på förhand.
Hur får jag reda på vart hon bor?
Jag vet även hennes systers namn. Men tänker inte ringa runt till alla som heter så i Norrtälje xD
Så hur löser jag det här? :S . Går det att leta i nån skolkatalog eller något, på skolor i Norrtälje?
plz hjälp mig :/ .
Tack på förhand.