Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
Som besökare på Fragbite samtycker du till användandet av s.k. cookies för att förbättra din upplevelse hos oss. Läs mer om vår integritetspolicy här.
1

Är alltid ensam och fattar inte vrf

Postat av Sajjmon123 den 3 Augusti 2022, 03:54
12 kommentarer · 396 träffar
Alltid varit så sen jag gick i högstadiet, man gick hem från skolan ensam, åt middag och kollade på the Simpsons, sedan använde man modemet en timme, sedan var det tv tills man somnade.

Sedan fick man bredband och då blev det att man satt vid datorn längre och chattade osv.

Aldrig folk som hörde av sig, och då försökte jag endå prata med folk, i skolan lyckades jag connecta med en annan kille som med verkade vara lite utanför, men vi hängde enbart på skoltid och drog hem till honom under lunchen ibland och glodde tv osv, annars hörde man aldrig någon ifrån honom.

Var någon enstaka gång han kom hem till en, men sedan kunde han bli helt ignorant igen.

Sen när jag gick ut högstadiet så fick jag börja på IV och läsa upp mina betyg för jag hade väldigt kassa betyg pga ingen ork elr lust. Var samma sak där, man snackade med folk under raster elr hålor, men så fort man tagit bussen hem så var man helt ensam igen.

Lyckades kontakta någon som gick på IV i annan klass på Lunarstorm, tror jag snackade med han lite någon rast och han sa vad han hette och bodde, så hittade han sedan på lunar av en slump och frågade om han ville hitta på något nå dag, så vi började hänga till och från.

Sen har det gått fram och tillbaka, mest jag som alltid hör av mig och kommer med förslag och är den som hör av mig.

12 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 12 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..