Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Snea revben

Postat av TordFish den 16 Juni 2013, 14:49
13 kommentarer · 4 982 träffar
Har en fråga jag tänkte att någon av alla 100 troll som svarar kanske har något vettigt att säga.

När jag var yngre (runt 9-10 år eller något) och spelade fotboll fick jag en skada som jag fortfarande har "men" utav. Jag var målvakt och slängde mig efter en boll som jag plockade, killen som sköt blev förbannad och sparkade mig rakt på bröstet.

Det var väl en 13-14 år sen och jag har fortfarande missformade revben på grund av det. Finns det något man kan göra åt det?

Försökte med en fin paint-illustration. Vänstra sträcket representerar min högra "revbensrad". Helt normal och symmetrisk. Sträcket brevid representerar min vänstra "revbensrad".

http://i.imgur.com/keLTedn.png

Det är en grop in, som om ~2 av mina revben har blivit intryckta.

Är mest nu på senare dagar jag reagerat på det då man under tonåren tyckte det var kul med värsta krigsskadan och sånt, ni vet.. Högstadiet i finaste löjlighet.

Stör mig något otroligt på det nu, ser helt jävla skev ut. Det syns tydligt som satan.
Föregående tråd
Nästa tråd

13 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 13 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..