Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

har sjukt tråkigt

Postat av indianare den 24 Maj 2013, 23:21
28 kommentarer · 341 träffar
Har inte hittat något intressant spel på väldigt länge. Varit spellös i månad nu typ. Mitt största intresse är datorn och spel, men det kommer ju bara dynga. Inga kvalité spel som håller i längden och spelas av många spelare.

Utan det kommer bara nya t.ex. mmorpg spel som liknar wow och finns säkert 500 olika spel

Vill ha ett spel där man kan lira själv och med polare och som är baserat på pvp. Men alla de största spelen floppar ju totalt.

BF3 sjukt tråkigt med massa buggar, sen nu gör dom redan ett bf4. Giriga jävlar vilket leder till att spelet inte blir roligt att spela.

HoN tog girigheten också över, då dom gjorde massa buggade heroes man kunde förköpa och hade man tillgång till dom så vann man eller hade åtminstone en stor fördel

LoL- vettifan, var lite enformigt då jag testa, men rätt skoj egentligen...

Diablo - floppa totalt, sjukt tråkigt och enformigt

CoD- kommer bara massa nya spel hela tiden och alla ser likadana ut

WoW - de har haft sin tid.

Så ja, vad i helvete ska jag ta mig till? Orkar inte se serier hela dagarna och sitta o slösurfa tills läggdags

28 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 28 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..