Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Dator dampar

Postat av GuiceU den 16 Juni 2011, 20:11
5 kommentarer · 152 träffar
Hej, en kväll så kollade jag på film på min dator, sen satte jag den i strömsparläge och sedan på morgonen så vaknade jag av att den var på, men jag brydde mig inte så mkt om det... Så jag spelade lite cs, och tänkte testa spela League Of Legend (konstig stavning kanske) men iaf som låg på en annan hårddisk.

Men då hittade inte datorn hårddisken, så jag startade om datorn, inget hände. Men sen så öppnade jag datorn och tänkte kolla om det var nå
glapp i kablarna, men det var det inte. Sen när jag startade datorn igen så stog det: No video input, och jag kollade kablarna till skärmen, helt okej var dom, sen sÅ drog jag ur dom, då stog det: Check cable connection. Så jag tänkte om det var grafik kortet som jag hade kommit åt eller nått. Så jag öppnade datorn igen och kollar, såg helt vanligt ut... Och sedan testade jag en sista gång och starta då hörde jag tre stycken pip från min datorn, oh samma med skärmen igen.

Så Snälla Fragbite! Har någon haft samma problem? Kan det vara grafikkortet?

Tack i förhand! :D
Föregående tråd
Nästa tråd

5 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 5 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..