Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Fan tänker brudar

Postat av Elskarbrost den 16 Maj 2013, 19:18
36 kommentarer · 397 träffar
Va tsm me en brud i 3 år och för nåra dar sen dumpa hon mig och sa att hon ej e kär o ej gillar mig så längre haha detta hände förra året exakt samma period precis innan sommarn me fast då träffades vi ändå när de va slut och efter 1 mån vart vi tillsammans igen ;> jobbigt som fan när man e kär ju o ej vet va man ska göra hah

Hon har ju också nu redan börjat snacka me ny kille o shit så denna gång e de förmodligen över föralltid men ja fattar endå ej från att ha vart me varan sovit me varan vaaarje dag i 3 år så vill hon typ ej träffas mer vi e ju vänner o så men endå vill ej träffas hur fan kan alltid brudar ha de sä lätt för att dumpa nån??

Sure ja e 22 hon 20 och tar studenten i sommar nu men den åldern brukar man ju kunna va lite seriös i haha

Alltså från att vart typ som en person tillsammns så leker hon typ som att hon aldrig könt mig när vi snackar hon har blivit konstig kall o shit men jaja antar att de är sliddjurens sätt att va att fånga oss män och krossa oss :)

Ville bara skriva lite så ja.. Har ni vart me om samma sak?

36 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 36 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..