Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

linje på gymnasiet

Postat av GeT_ToDaChOPPeR den 15 Maj 2013, 01:09
30 kommentarer · 352 träffar
tjena alla på fragbite, jag ä en helt vanlig 15 åring kille som vill ha en utbildning och jobb, problemet är att jag inte kan bestämma mig, jag har 227,5 poäng i meritpoäng och är rätt så bra i alla ämnena, matten har jag däremot ett e i, som motsvarar ungefär ett g, och på informations dagen så sa de att man hälst skulle ha ett c, som motsvarar en ungefärligt vg för att orka med, jag förstår matten rätt så okej men vet ej om jag kommer orka med plugget, orkar knappt med nu i nian, mina olika val är el och energi eller teknik, och gillar båda, men vet ej vilket jag vill ha, en med mer plugg då jag troligtvis kommer faila eller en chill linje som jag kommer älska, visst teknik är tufft men man kan bli allt inom datorteknik osv, och jag skulle lika väl kunna bli elektriker med tanke på att jag är händig, men jag tänkte fråga här fö det finns mycket folk här med experience, tack så mycket, mvh en orolig tonnåring

30 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 30 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..