Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Är jag i Friendzone eller inte? Hjälp!!

Postat av Afrikanen den 12 Mars 2013, 00:54
30 kommentarer · 930 träffar
En tjej som är utbytesstudent (från USA) har börjat i klassen och nyligen firade hon jag och några andra att ett grupparbete var över. Under tiden vi sitter och pratar frågar hon mig om jag har några planer för kvällen. När jag säger nej så bjuder hon in mig till en fest som hon skall gå på. Sedan frågar hon de andra om även de vill komma. Dock är det ingen annan som tackar ja, pga annat.

Senare under kvällen så får jag sms där hon skriver "Kom när du vill", "Ring om du inte hittar"etc och avslutar varje sms med ett : )

När jag dyker upp springer hon fram och kramar om mig samtidigt som hon ger mig en puss på kinden.

Under kvällen händer inte så mycket. Varken hon eller jag känner så många så vi håller oss till varandra. När vi sitter och pratar säger hon att jag är en go kille och om jag kommer förbi hennes hemstad så får jag gärna höra av mig om jag skulle behöva någonstans att bo, typ. Likaså om jag vill stanna kvar under kvällen och pekar på att jag gärna får sova på soffan (lite fyllesnack)

Till saken hör nu också att hon småhetsar mig att dricka, pikar om att jag dricker långsamt, häller upp sprit i mitt glas och skålar.

Mot småtimmarna sitter vi ett gäng i hennes vardagsrum (hon bor med fler utbytesstudenter), efter ett tag lägger hon sig halvsovande med huvudet mot min sida, och jag börjar stryka med fingrarna mot hennes, arm/axel. Hon besvarar inte detta, men verkar inte obekväm med det heller.

Någon timme senare åker alla hem och när jag sitter på bussen börjar hon skriva till mig. "Hope you enjoyed it ti tonight : )", "I enjoyed sleeping at your side haha"

Under dagarna så har hon inte initierat någon kontakt,och om jag skriver till henne på facebook så svarar hon men hon håller inte igång diskussionen. Så jag vet inte om jag skall tolka om det finns något intresse.

Några som kan ge mig seriösa svar om detta :) ?
Föregående tråd
Nästa tråd

30 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 30 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..