×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

"kärleksbrev" Gulligt eller gay?

Postat av rolexz den 1 September 2012, 17:30
35 kommentarer · 7 231 träffar
PolarN^ lånade min lur på krogen igår för att dra iväg ett sms till sin brud. Dom har ett distansförhållande och de skulle träffas idag men de gick tydligen inte. Asså han skrev detta på typ 5min. Nykter.


Messet:

"Avståndet känns så sjukt fel, men jag vet ändå att det här är rätt. Livet är svårt, men när det är är som svårast då vet man att det finns en anledning till att man kämpar. Min anledning är du.


Jag är inte sur på dig, klart det inte riktigt blev som planerat.. Men jag vet att det inte var något som du kunde göra något åt. Ju större saknaden blir, ju mer speciellt blir även ögonblicket när vi träffas igen. Lyckan och glädjen som sprids i hela kroppen. Kärleken som känns i hela hjärtat när våra läppar mötts igen, dunk dunk dunk..

Jag är så tacksam över att jag har världens finaste tjej i mitt liv. Jag är så tacksam över den glädje jag känner varje gång jag tänker på dig, den verkliga lyckan när vi pratar.. Och kärleken... Shit asså.

Jag vet inte exakt vad du känner, vad du tror om detta, asså det är inte så jag tror vi ska gifta oss imorgon liksom, men här och nu, det jag känner för dig.. Det är helt galet, jag är så jävla lycklig. Jag ser livet från ett annat sätt nu, jag tar inte bara dagen som den kommer. Jag tar vara på varje minut av livet och med ett mål: att vi ska kunna få många fina minnen tillsammans.

Cecilia, du är min vackra prinsessa. Och jag ska göra allt för att jag ska bli din prins. Jag är redo att göra allt för att denna saga, våran saga, ska få ett lyckligt slut.

Du är mitt ljus, min himmel, min andra halva.

Jag skulle ge mitt liv och mycket mer för din kärlek. Det går inte beskriva med ord det du får mig att känna.

JAG ÄLSKAR DIG CECILIA"


Eftersom han skrev det på 5 min så måste de ju komma från hans hjärta.. har svårt att avgöra om detta är gulligt, eller smörigt. Vad tycker ni? Brukar ni skriva sånt här? Själv blir jag sjukt glad när man får gulliga mess från brudar.Eftersom som tjejer oftast är lite känsligare än killar så borde detta uppskattas enormt om det verkligen kommer ifrån hjärtat, vad tror ni?

EDIT: Båda är 18 år, och hon ser sjukt bra ut, om det nu har något med saken att göra

Uppskattas detta av tjejer?

160 personer har röstat

35 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 35 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..