Efter tre spelade kartor står det klart att
Tre snabba frags från i en 2vs3-situation hjälpte hans lag till vinst av den första pistolrundan på deras kartval, Mirage. Deras europeiska motståndare säkrade den första köprundan, men Liquid lät dem inte få allt för mycket andrum. Vid halvtid stod det 9-6 till och hans lagkamrater. De skulle ta kartan till 14 rundor innan Mousesports slog sig igenom för att plocka fyra rundor på rad i jakten på comeback. Det lyckades dock aldrig och Liquid stängde kartan med 16-11.
Den avgörande kartan var Inferno där Liquid fick en bra start som anfallare och, trots att de förlorade den första köprundan, kunde de stänga halvan med dominanta 12-3. Deras momentum fortsatte in på andra halvlek där de säkrade pistolrundan för att få Mousesports att svettas. snackade ihop sina spelare och de började vägen till comeback, men blev dessvärre stoppade vid 12-14 av sina motståndare som bara ville avsluta matchen. Liquid gjorde just det, avslutade matchen, efter att de plockat två rundor på rad.
Nästa match tog sin start på Overpass där ställdes mot , där den förlorande sidan skulle tvingas resa hem. Hellraisers tog en tidig ledning med 8-3 innan Gambit vaknade till för att försöka ta halvans sista få rundor. De lyckades dock bara säkra två av dem innan Hellraisers stängde halvan med en ledning på 10-5. Hellraisers fortsatte att briljera in i andra halvan och kunde snart stänga kartan med 16-8, med på 25 frags.
Seriens andra karta var Inferno, som Gambit öppnade med en ledning på 3-0 som anfallare. Hellraisers vann sin första runda i den första köprundan, men besvarade det med att clutcha 1vs3. Vid halvtid stod det 9-6 till den kazakiska sidan. Det fanns inte mycket Hellraisers kunde göra och Gambit stängde sina motståndares kartval med 16-10.
Mirage blev den avgörande kartan där Gambit säkrade den första pistolrundan, men sedan gick det utför. De förlorade nio rundor på rad innan kunde hitta rätt på sina spelare. När det var dags för sidbyte hade Gambit lyckats göra Hellraisers försprång något mindre med 5-10. och hans lagkamrater hade ett för starkt försvar och Gambit föll mot 16-10.
har bokat en slutspelsplats i Starseries i-League CS:GO Season 4 över . Matchen började på Train, där pricksäkert förde sitt lag till ledning och det europeiska laget ledde med 11-4 vid sidbyte. Trots att Liquid vaknade till i andra halvlek, samt nådde matchpunkt, var det Mousesports som pushade kartan till övertid för att stänga den med 19-17.Tre snabba frags från i en 2vs3-situation hjälpte hans lag till vinst av den första pistolrundan på deras kartval, Mirage. Deras europeiska motståndare säkrade den första köprundan, men Liquid lät dem inte få allt för mycket andrum. Vid halvtid stod det 9-6 till och hans lagkamrater. De skulle ta kartan till 14 rundor innan Mousesports slog sig igenom för att plocka fyra rundor på rad i jakten på comeback. Det lyckades dock aldrig och Liquid stängde kartan med 16-11.
Den avgörande kartan var Inferno där Liquid fick en bra start som anfallare och, trots att de förlorade den första köprundan, kunde de stänga halvan med dominanta 12-3. Deras momentum fortsatte in på andra halvlek där de säkrade pistolrundan för att få Mousesports att svettas. snackade ihop sina spelare och de började vägen till comeback, men blev dessvärre stoppade vid 12-14 av sina motståndare som bara ville avsluta matchen. Liquid gjorde just det, avslutade matchen, efter att de plockat två rundor på rad.
Nästa match tog sin start på Overpass där ställdes mot , där den förlorande sidan skulle tvingas resa hem. Hellraisers tog en tidig ledning med 8-3 innan Gambit vaknade till för att försöka ta halvans sista få rundor. De lyckades dock bara säkra två av dem innan Hellraisers stängde halvan med en ledning på 10-5. Hellraisers fortsatte att briljera in i andra halvan och kunde snart stänga kartan med 16-8, med på 25 frags.
Seriens andra karta var Inferno, som Gambit öppnade med en ledning på 3-0 som anfallare. Hellraisers vann sin första runda i den första köprundan, men besvarade det med att clutcha 1vs3. Vid halvtid stod det 9-6 till den kazakiska sidan. Det fanns inte mycket Hellraisers kunde göra och Gambit stängde sina motståndares kartval med 16-10.
Mirage blev den avgörande kartan där Gambit säkrade den första pistolrundan, men sedan gick det utför. De förlorade nio rundor på rad innan kunde hitta rätt på sina spelare. När det var dags för sidbyte hade Gambit lyckats göra Hellraisers försprång något mindre med 5-10. och hans lagkamrater hade ett för starkt försvar och Gambit föll mot 16-10.