×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
0

Otrolig Dator Sak / Story Thing

Postat av TheSeriesMan den 30 Augusti 2016, 17:35
7 kommentarer · 599 träffar
Tjena, tänkte bara berätta om en historia som hände idag me datorn, Så det var så här jag satt på Youtube å kollade på LinusTechTips som jag tror någon här på fragbite känner igen men iallafall så satt jag å kolla på deras serie som heter Scrapyard Wars och tycker det är så himla roligt att kolla på och när jag såg det överklocka CPU och Grafikkortet så kände nemen vafan liksom vad kan hända? så jag stängde av datorn sen gick jag in i biosen och Höjde min Processor till 5,0ghz och innan var den på 4,0ghz (Det är en AMD FX-8350 Black Edition) men tänkte det ska väll inte hända nåt? den ska väll bara bli varmare och bättre? där hade jag nu fel eftersom jag inte höjde på Voltage skiten så efter jag klickade Save Changes and Reset typ så......

Stängdes datorn av och sen när den starta igen så fick jag ingen bild å Hårddisken jobbade inte ens, så jag bar FUUUCCK!!! VAD FAN SKA JAG GÖRA NU? VARFÖR GJORDE JAG SÅDÄR!?!?! Så jag gick å tog en skit för var as stressad men sen när jag gick in till datorn igen så hade tydligen gud vart där å hållt på med min dator för jag hade tagit min bärbara för att kolla upp skit för hur man fixar skiten, men sen klickar jag på start knappen på min stationära och den startar å då när jag ser ASUS loggan på skärmen så blir jag så jävla glad å skriker JAAAAAA! OCH Då var Processorn på 4,0ghz å då blev jag så himla glad för jag inte hade förstört nåt!!

Men nu efter tänker jag, hur fan kunde den ändra på Överklockningen när jag inte sänkte den? var gud där eller kan datorn faktiskt klocka ner sig om den känner att den inte kommer starta? är iallafall sjukt glad men säg gärna om jag hade tur eller om den kan göra det själv :)

Men iallafall tack för ni läste min skitiga histora Byeeee :)

7 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 7 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..