Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.

adserver.adtech.de

Skriven av pat! den 2 september 2003, kl 10:48 · 189 träffar · 7 kommentarer
Jag har ett problem och detta problemet uppstod när det var version och och finns fortfarande kvar.

När jag öppnar min webläsare för att gå in på www.fragbite.com så kommer det alltid upp en ruta där det står "Ansluter till adserver.adtech.de". Jag kan trycka på vad som helst jag kommer ändå vidare till fragbite men den är hemskt irriterande så jag undrar om nån vet vad felet kan vara. Detta sker bara första gången efter att jag öppnat ett nytt webfönster så jag undrar om det kan ha nåt med coockies att göra.

Är tacksam för era svar!
pat! Old School
Patrik , Lidköping
Texten ovan är skriven av en användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texten är sanning.

Användarnas kommentarer

Laddar kommentarer...
Kommentarerna ovan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en egen kommentar

Glöm inte att läsa igenom Fragbites regler innan du skriver en kommentar. Alla uppmärksammade förseelser, stora som små, får påföljder så som avstängningar, varningar, förlust av titeln Old School (eller möjlighet att få den) samt andra inskränkningar på användandet av Fragbite. Alla IP-adresser loggas. Tänk först, skriv sen!
Du måste logga in för att kunna kommentera. Inte medlem? Registrera dig, det tar bara en minut.
Laddar..