×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Datorn seg i windows efter sömnläge / h1z1

Postat av Styltbralla den 7 Januari 2017, 16:49
0 kommentarer · 472 träffar
Tjena! Har ett litet problem med min dator. Det är så att den blir slö i windows, hela skrivbordet blir alltså relativt segt och bara jobbigt att använda, funkar som vanligt efter en reboot. Slänger man på ett spel, t.ex h1 / cs så funkar datorn som det ska trots att den är seg i windows, märkligt nog. CPU tempen är normal, 8GB ram, datorn är nyformaterad, har bytt ram-minnen, cpu och moderkort nyligen så den är hyfsat nyformaterad.

Processoranvändningen ligger på 20% och minnet ligger på normal nivå, alltså inga konstigheter.

Ingen aning om vad det kan vara så hoppas på snabba svar, tack på förhand. Mvh

EDIT: Kan tillägga att jag då och då får upp en ruta ang färgschemat i windows, om man vill ändra färgschemat för att förbättra prestandan på datorn, ni vet säkert vad jag pratar om.

Graffekort är ett 960 och allt fungerade i vanlig ordning innan formateringen, först efter jag installerade massa windowsuppdateringar som datorn började såhär.

0 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 0 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..