×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Spel Problem / Cars 1

Postat av TheSeriesMan den 17 Oktober 2016, 17:58
0 kommentarer · 420 träffar
Tjenare! Det är såhär att jag har ett gammalt spel som heter Bilar som nog många av er känner igen från när ni var mindre eller tonåring eller nåt sånt, men iallafall så vill jag köra det igen för att väcka minnen men som sagt windows XP Var ett tag sen haha, okej jag ska förklara vad problemet är att jag har Windows 10 just nu och kan inte installera från skivan så då testar jag med CMD alltså att installera det manuellt så då gör jag det men jag får aldrig ikonen eller hittar inte Spelet (Vet att det funkar testade på en Windows 7 PC)

Men som sagt datorn värkar inte vilja eller får inte fram programmet och vill gärna ha det på min dator så jag slipper ta mina föreldrars dator, så hjälp önskas.

Hur man fixar till windows 7: http://www.techsupportforum.com/forums/f269/how-to-make-disneys-cars-video-game-dvd-work-on-win7-594042.html

0 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 0 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..