×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Aterskapa filer

Postat av mayy den 24 April 2016, 21:19
2 kommentarer · 380 träffar
Hej!

Det ar sa att jag har rakat att formatera en extern harddisk och nu forsoker aterskapa filerna. Jag anvander ett program som heter Recuva. Men det ar visa filer som jag inte lyckas hitta. Jag undrar om det finns nagra andra program som ni Fragbitare kanske kanner till och kan rekomendera.

Det finns en uppsjo av program jag hittar via google och som jag last lite om. Men nagra rekomendationer innan jag borjar testa skulle uppskattas.

Ursakta att jag inte har aao, sitter med en utlandsk laptop.

Jag rakade formatera min harddisk nar jag skulle gora en backup pa windows 10 nar jag skulle ominstallera windows.
Sa testade jag Recuva och hittade inget pa (harddisken som ar en TB). Det stod att hardisken bara var 39 GB stor. Sa en van gjorde nagot sa nar jag plugga in disken till datorn dok det upp tva. 29 GB och 1 TB pa det sattet kunde jag fa tillbaka det mesta fran den som stod 1 TB pa.

Men Easeus, Pandora recovery eller Recover my files.. Verkar vara det att valja pa, sa vad sager ni FB're?

/mayy

2 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 2 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..