×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
-1

När jag trycker på num lock hör jag ett beep ljud

Postat av 123fgfg den 29 September 2015, 17:12
0 kommentarer · 786 träffar
Tjena, har ett rätt så störigt problem just nu. När jag trycker på num lock på hör jag ett "beep" likande ljud och har googlat runt lite och alla säger att jag ska gå in i kontrollpanelen > gör tangentbordet med lättanvänt sedan unchecka "aktivera låstangenter". Problemet är att denna flik inte är icheckad och det är endast på num lock som ljudet upstår, hör inget när jag trycker caps eller scroll lock. Har testat trycka i denna fliken och då hördes alla tre - precis som num lock ljudet. Har då även testat att ta bort detta igen fast ljudet när jag trycker ner num lock finns fortfarande kvar, dock försvinner det för caps och scroll lock.

Någon som har en lösning? Tack på förhand


edit: hittade vad felet var, hade råkat klickat på något som hette mustangenter och satt igång det. När jag unchecka det så fanns inte ljudet längre. Mod kan låsa/ta bort tråden :)
Föregående tråd
Nästa tråd

0 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 0 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..