×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Windows 10, frågor & svar för alla gibbers!

Postat av Lisa Ann den 29 Juli 2015, 11:33
4 kommentarer · 855 träffar
Tja alla skööööna

Windwos släpptes som bekant idag. Ett nytt operativststem är ju inte bara att tuta o köra, så här kommer lite frågor som vi kanske kan hjälpas åt att besvara just idag när de är så många som kommer göra en tråd för att fråga liknande grejer. Hjälp till med att svara i kommentarerna, ni som kan! :)

Fråga 1

Kommer jag kunna gibba CS direkt efter instalationen eller måste ja ladda ner de igen, lösa drivrutiner o krångla med en massa sånt?

Fråga 2

Tankade ner The Fappening, o så har jag ju lite bilder från telefon som ja vill spara. Kommer alla mina filer försvinna när ja uppgraderar? I så fall, vart ska ja backa upp dom?

Fråga 3

Kommer ja ens kunna lira alla spel och använda alla program på Windows 10? :S

Fråga 4

Ja köpte min dator från en shady snubbe på blocket, de står inte att mitt windows inte är genuint men ja litar inte på 100% på att de inte är nån kopia ja sitter på atm. Kan jag uppdatera? Och isåfall, kommer de hända nåt lurt?

SVAREN kommer i kommentarerna (hoppas jag) så bläddra ner lite o leta efter de ni söker. Ni som svarar på frågor kan ju använda "Fråga 1" i er text så man kan söka efter de.

Windows 10, frågor & svar för alla gibbers!

30 personer har röstat

4 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 4 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..