×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Någon tog kontroll över datorn.

Postat av zaxy den 10 April 2015, 10:54
9 kommentarer · 849 träffar
Hallå! nu e det så att det vart någon som tog kontroll över min dator i förrgår. jag satt o kollade på en fotbollsmatch på en skärm o sen ser ju hur muspekaren börjar röra sig på andra skärmen. då h*n startar steam och loggar in på mitt konto för att direkt gå till inventory. men jag har ingenting av värde. så h*n försökte lägga in pengar o då stängde jag ner allting o stängde av datorn. och startade den efter ett tag för att börja söka efter olika rats osv. jag hittade några filer som hette backdoor.agent. dom tog jag såklart bort direkt. har sökt igenom hela datorn ett antal gånger med olika program nu och det verkar vara borta. men nu till min stora fråga kanske låter lite idiotiskt men vad vet jag alltid värt ett försök. kan man på något sätt spåra den här personen? inte för att jag kan göra så mycket med det men det hade vart roligt och se om det är någon i min omgivning som har trollat mig. vet att sånna personen oftast gömmer sin ip osv men kanske är någon lite p12 som inte kan så mycket och har sett ett klipp på youtube typ.
men ja som sagt kan man spåra detta?

9 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 9 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..