×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Datorproblem, drivrutiner

Postat av jaksnopp den 23 Oktober 2014, 00:55
3 kommentarer · 488 träffar
Hej Fragbite!
Råkade precis ut för något jävligt! Har på min nya dator inte kunna spela Dota 2 ensam då spelet har kraschat när har tryckt på "Play".

Har googlat runt och sett att fler har haft samma problem och det är ett program som heter "Atheros killer network manager" eller något liknande.

Har inte orkar bry mig om det men efter trubbel så valde jag att ta bort programmet. Det visade sig vara drivrutioner till nätverkskortert. Min uppkoppling försvann och jag var tvungen att starta om datorn.

Hur ska jag nu gå tillväga? Jag tror jag har kvar skivan till typ moderkortet (?) eller vad det är som jag installerade först. Om jag nu installerar om de drivisar, kommer jag då behöva intallera om windows för jag löste inte det helt enligt boken och skulle inte kunna lösa windows idag på samma vis..

Jag är jättetacksam för hjälp!

3 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 3 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..