×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Windows / spärrat konto

Postat av facerape den 29 Juni 2013, 18:26
7 kommentarer · 552 träffar
Hejsan! När jag skulle omformatera datorn, och allt var klart. Så skulle jag logga in på datorn, men då måste jag kunna nåt sorts användarnamn och lösenord, och jag trodde det bara var en random-grej som brukar komma upp. Men jag tänkte fel. Så jag kan inte användarnamnet och lösenordet. Och då jag ska logga in som administratör så står det att kontot är spärrat och att jag måste kontakta systemadministratör, vilket är jag. Så jag har failat och glömt bort lösenord och användarnamn. Dock kan jag logga in i felsäkert läge på datorn. Men hur ska jag göra därifrån för att typ gå förbi systemet? Eftersom jag ändå tänkte gör fabrikatsåterställning så bryr jag mig inte om datorns filer osv gå bort. Jag vill bara fixa det. Ska jag gå in i felsäkert läge och formatera därifån? Vågar inte prova ifall det ska bugga. I vanliga fall så kan man ju ladda ner nån sorts boot och logga in om man har användarnamn, men det har inte ju jag :(


Hjälp snälla! Skulle egentligen sälja datorn idag. Och nej den är inte stulen jag har haft den länge nu :)
Hoppas ni fattar!

7 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 7 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..