×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
5

Kullalanet 2015

Postat av 3more den 14 Februari 2015, 18:31
17 kommentarer · 2 555 träffar
Sha!

Precis kommit hem ifrån Kullalanet i Höganäs och hade tänkt skriva av mig lite grann.
PS. Detta är mina tankar, dela med er av eran, säg vad ni tycker tänker. Detta är iaf MINA tankar!

ÖPPNING: Kullalanet skulle öppna 18.00, man trillar in där vid 17.30 och kön är ENORM! Alla 12 åringar står där med sina föräldrar, datorer, 2 skärmar, väskor och dylikt. Här tycker jag redan Kullalanet gör fel! Istället så kunde dem gjort så att man ställer sig i kön med ENDAST biljetten, får sitt band går och hämtar sin dator och annat och GÅR IN från ett annat håll. Eller så kunde man haft EN entré till sal 1 och EN entré till sal 2.

INVIGNINGEN: Invigningen vart totalt kaoz, brandlarmet gick och folk blev bannad några timmar eller upp till 7 dagar = deras LAN/HELG är i princip över... Internet dog från och till på vissa rader ska ju också tillkomma här...

LANET: Dem spelen som spelades MEST under Kullalanet var LoL och CS:GO, Kullalanet hade gjort reklam om att cs:go spelare från NiP skulle komma under lördagen och alla var extremt taggade på att träffa sin/sina idoler ifrån NiP, men vem/vilka dyker upp? NiPs dota 2 spelare, inget aning om vad dem heter... Men jag kan LOVA att det inte var mer än 10 spelare på LANET som spelade dota2. Man gick ju runder och kolla vad folk spelade och dylikt och jag såg inte en jävel som spela dota2. Sad but true... "Falsk marknadsföring"

STREAM: Det sades att turneringen skulle streams ockå, men det gjorde den INTE. (Min familj hade dukat upp för en go cs:go kväll) =D

CS:GO TURNERINGEN: I mina ögon en STOR flopp! Innan lanet fick man inte någon info om det skulle vara grupp spel, bracket eller dylikt. Jag och mina boys kom till Kullalanet endast för CS:GO turneringen, betalar 500 kr och det är bracket, inget loser bracket eller dylikt.. Det var liksom vinna eller försvinna! (Vi kom rätt långt, men om vi hade åkt ut första matchen?) STORT MINUS!

Semifinalerna och finalen skulle spelas på scenen, sjukt hype på det och det är övertungt att sitta där och spela man får en sån jävla go känsla och det blir ett bra tryck om det finns publik. Det fanns skärmar och datorer på scenen, musmatta, tangentbord, mus och headset skulle man ta med själv. SIMPELT i mina ögon!
Dessa skärmar som stod på SCENEN var 60 hz.. 60 hz skärmar på CS är som att spela blind, (ni som spelar CS:GO vet om det) Jag och mina boys tog våra 144hz, men fick endast använda dem om andra laget godkände eller också hade 144hz skärmar..

Datorerna som stod på scenen, dem var katastrof... FPS dropps, tangentbord, musar och dylikt fungerade inte, när man skulle springa igenom en SMOKE åkte FPS ner på ungefär 90.. (SÄMST)

PERSONALEN: Otrevliga så det skriker om det, man fråga dem något så var det kaxiga svar och väldigt otrevliga.. Favoriserade sina premades <3


Vart sjukt taggad på detta lanet, men i mina ögon en stor BESVIKELSE!

En gång Kullalanet, aldrig IGEN!
Usch...

Hate eller vad ni vill på mig, men det finns så många saker man kunde gjort bättre på detta lanet och fixat!


17 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 17 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..