×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

nätverket går långsamt

Postat av pekkahrider den 26 November 2014, 22:58
13 kommentarer · 694 träffar
Tjena! Har ett mycket skumt problem hemma. Är så att jag har Telias ADSL upp till 30 mb/s. Enligt bredbandskollen så får jag ut 21 mb/s ungefär. Det är ju inga problem så långt! Alla enheter som är inkopplade till det trådlösa nätverket fungerar som det ska, allt går snabbt när man surfar osv. MEEEN! Så har jag MIN stationära dator som är kopplad med LAN-kabel till modemet. Felet med den är att ibland så går nätet så fruktansvärt långsamt så jag spyr, pingar även runt 4000 i vissa spel. Sen andra gånger så fungerar det utmärkt, utan ett enda problem. Alltså dyker felet bara upp från ingenstans! Någon som vet vad "#/% det kan vara?! Blir snart galen! Datorn är det inget fel på för den är ny. Ingen MONSTER-burk men den ska klara dom vanligaste spelen, o defenitivt SURFA! Har köpt ny nätverkskabel, ny kabel som går från routern o in i väggen. Kollat med Telias support ifall linan är knas, men utan resultat. Den som är söt och hjälper mig ska fasen få en glass!
Föregående tråd

13 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 13 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..