×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

LAN 10 pers - (50 ner 10 upp räcker det?)

Postat av JulMu3T den 23 November 2014, 02:53
4 kommentarer · 643 träffar
Tja, det e nämligen såhär att jag hade tänkt mig att ha LAN med mina polare under jullovet, hade tänkt mig att 7-10 personer skulle komma

, men det som jag ser som ett problem är mitt internet hastighet, mitt internet hastighet ligger på 50 mb/s ner och 10 mb/s upp, då e min fråga till er kommer, kommer det att räcka?

jag hade tänkt mig att 5 stycken ska spela cs samtidigt som 3-5 andra sitter och surfar/lirar annat. Jag är osäker på att det kommer att räcka till alla plus, att alla kommer vilja ansluta sina mobiler sig till wifi och då kommer det vara minst ca 18 enheter anslutna på ett och samma nätverk som drivs på 50/10.

Jag kommer ihåg en gång när jag lanade med 10/10 då kunde inte 3 st spela cs samtidigt för att pingen var ski hög, undrar om detta han hända? igen?

har någon av er haft lan på 50/10? hur gick det? (jag hade gärna höjt mitt internethastighet, men det går inte, för att jag inte har fiber)

sammanfattningsvis så vill jag fråga er, om ni, vet, om, det kommer att funka att lira cs med fem pers med 10 pers totalt uppkopplande asmtidigt på samma nätverk, kommer pingen att vara så hög så att man inte kommer kunna spela?

Hoppas ni förstår min konstigt formulerad text :D

Tack på förhand :D

4 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 4 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..