×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
0

Mus på black friday

Postat av onormal den 25 November 2015, 15:47
15 kommentarer · 973 träffar
Hej,

Först och främst vill jag säga att jag vet att det redan finns en tråd om möss som startades redan idag och hundratals gamla men när det kommer till möss så tycker jag att det är väldigt individuellt på vad som passar från person till person så jag vill ändå skapa en helt ny tråd för att hitta det som passar mig.

Så min kära 3.0a sa godnatt igår efter över 10 år då jag fick ett litet rage under pågående mm så nu är jag på jakt efter en ny mus och det känns lite som att det också är dags att prova något nyare än en 3.0a.

Detta är en riktlinje jag följer:
- 3.0an är väl egentligen till för folk med medel-stora händer men jag har rätt små händer så jag kan absolut tänka mig att testa en mindre mus än 3.0an men ingen intelli 1.1.
- Gärna relativt lik 3.0an eller mycket lik 3.0an och absolut inget i stil med t.ex. logitech mx518
- Får gärna passa bra till en QpadUT men det är inget krav då jag bara kan köpa glides om så behövs

Om ni har några bra råd och erfarenheter så välkomnas det.
Har ni även råd på vart man bör handla på black friday så är det ännu bättre.

Tack.

15 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 15 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..