×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
3

Spel för en Crapbook Air 4 Gen

Postat av Blastox den 17 April 2015, 19:25
8 kommentarer · 358 träffar
Tjena fragbiters!

Tyvärr så bestämde min tjej sig för att punda ut cirka 9papp på en Macbook air - MD760, men hon ville även kunna spela lite spel med mig då.

Urvalet på spel är ju inte de största då hårdvaran har ungefär samma innhåll som en stavmixer från Logik, men hon ville ju självklart ha ett lysande äpple på baksidan värde 9papp så aja..

Men nu har jag inte världens största koll på vad för spel som funkar till Macs, då det brukar vara rätt så begränsat med spel för deras OS + så körs laptopen på integrerad grafik så det är ju också lite av ett problem i sig.

Har ni någon att rekommendera? Bortsett från att returnera macbooken då (been there, tried that).
Kanske... minecraft, men något annat också kanske? Hon o jag brukade lira portal 2 men de verkar ju inte funka till Mac så..

Tacksam för alla rekommendationer och så vill jag önska er en trevlig helg! :D

#EDIT# För er som kanske vill titta på specs: http://www.elgiganten.se/product/datorer-tillbehor/barbar-dator/MACAIRMD760SB/macbook-air-13-3-md760#tab-specs

8 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 8 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..