×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Nyårsdealen för mig @Inet - Heeeelp

Postat av Shiver yo mama den 20 December 2014, 23:30
14 kommentarer · 757 träffar
Det är som såhär att mina föräldrar och Inet har en deal med varandra där vi varje år innan ny år får hämta ut vad som helst som de har i deras lager på en sammanlagd summa på 5000:-

Varken mina föräldrar eller min bror behöver något detta året så de överlämnade detta till mig trots att jag fick hela summan förra året så det tackar man ju för.
Grejen är den bara att jag egentligen inte spelar så värst mycket längre dator. Det blir en del CS GO och jag har allt jag behöver egentligen till det.

Jag gick i alla fall in och kollade och såg att de sålde ps4 konsoller och undrar lite snabbt i detta läget (Åker bort imorgon i 2 veckor så måste ha detta redo redan idag)
Vad skulle ni valt?
Min datormus och headset är lite halvt slitna men säg att det går på ~1000:-, då har jag ändå 4000kr kvar
Funderar ändå på om jag ska köpa mig ett ps4 och något spel eller om jag köper ps4 + mus/headset.
Sååååå hur skulle ni gjort? Ni som har ett ps4, är det ballt? Tröttnar man enkelt?
Föregående tråd
Nästa tråd

14 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 14 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..