×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Grafikkort / chassi hjälp

Postat av kzl den 19 November 2014, 23:56
10 kommentarer · 529 träffar
Har nyss köpt mig ett Gigabyte Geforce 770 ( https://www.komplett.se/gigabyte-gef...6-284FB69F5D76 ) och det funkar skitbra, en sak bara. Har märkt att det kommer väldigt varm luft ur sidan mot chassit medans man spelar, så man kan känna från utsidan av chassit att det är varmt liksom. Har kollat tempen på kortet medans jag har spelat och den är lugn. Men känns ändå inte bra att det blir såpass varmt där inne och känns som att det vore bra med ett fläkt hål eller liknande för att bli av med den varma luften så den slipper stanna kvar? Är jag bara nojjig för det är en ny dator eller är det någonting jag borde fixa? Tänker att det kanske är lugnt nu, men eftersom jag använder datorn flitigt varje dag kanske det är bra att göra något åt det Isånnafall, vad har ni vad har ni erfarna för förslag till en nybörjare innom allt med gaming datorer att göra?!

10 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 10 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..