×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
3

Fortsätta eller Deffa?

Postat av Baggen2121 den 23 Oktober 2016, 00:08
42 kommentarer · 1 509 träffar
Hej

Har nu tränat i lite mer än ett år. började smal och väldigt svag, (6 kilo biceps curls)
Har nu under detta året fått bra gains men mest på vikterna jag tar och har även gått upp relativt mycket i fett då jag har ätit väldigt mycket under tiden jag tränat. Hållit mig borta från sötsaker då jag inte är så mycket för det men ändå ätit väldigt mycket mat, även druckit proteinpulver.

Har ju såklart fått synliga resultat med men dom skyms ju lite utav att jag lagt på mig samtidigt som jag fått resultat och kunna lyfta tyngre. Detta är ju positivt då jag byggt muskler snabbare då jag "bulkat" typ. Men klart man är sugen efter lite mer synliga resultat och då är frågan.

Hade det varit smart att nu lägga sig på ett litet underskott i kalorier och börja laga egen mat väga maten få i sig tillräckligt med protein för att förlora så lite muskler som möjligt? (är 16 år)

Eller ska jag köra på som jag gör och fortsätta "bulka" då det är för tidigt för att deffa och jag bara kommer tappa onödig muskelmassa?

42 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 42 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..