×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Träning, Händer ingenting, varför?

Postat av ol den 26 April 2015, 10:53
24 kommentarer · 757 träffar
Tjena, Olle här. Har ett litet dilemma, nu är det så att jag har tränat i tre veckor (kondition) jag kör antagligen powerwalk 6km eller att jag springer 3km & powerwalkar 3km. Oftast sist nämnda, jag började från 81,7 kg, 3 veckor senare med intensiv träning måste jag säga att jag inte fått något alls bra resultat.

I skrivande stund väger jag 78,3kg, jag har ätit bra, inge godis, samt har jag slutat med många mjölkprodukter & kolhydrater blir inte mycket med. (Alkohol har blivit under helgerna)Under dessa 3 veckor har jag haft 2-3 vilodagar, det är inte mycket, men jag vill vara fit till sommaren, inte ha något fett som hänger över byxkanten.

Hjälp mig gärna med tips!! Vad detta kan bero på behöver jag eran hjälp att ta reda på, värt att notera kan vara att min dygnsrytm inte varit bra, men har fortfarande skött sömnen fast vid fel tidpunkter.

**** Saker värt att veta *****
Började på 81,7
*Tränat 22 dagar, känns som jag stannar på vikten 78,3kg
*1,87 lång ca
*dålig dygnsrytm
*äter inte mycket kolhydrater & aldrig godis, chips, mjölk, etc.
*Mål är att gå ner till min vanliga vikt på ungefär 70kg till sommarlovet startar, vet att det är möjligt, därför jag gör allt som krävs, så hjälp gärna, är det så att alkoholen måste slutas med, så får det bli så! 8,3 kg på lite mer än 6-7 veckor ska gå. Men inte om det fortsätter såhär. TIPS!!

24 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 24 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..