×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

resultat av detta gym-program

Postat av sopan123 den 8 April 2015, 09:52
7 kommentarer · 578 träffar
Hej, kort om mig själv. 20 år, inte gymmat sedan 16-17års åldern, bra grundfusik (ser ut som att jag har tränat några månader iaf), 18%kroppsfett. Mitt mål med min träning är främst att gå upp lite lite i muskler men också att se rippad ut till sommaren.

Med detta program som jag kör så är målet som sagt att gaina lite lite muskler (fult att vara smal och ej ha muskler imo) och att landa på cirkus 12% kroppsfett.

Hur som helst, det jag gör idag är:

Kost: Äter diverse sallader med mycket protein (fisk, kycklingbröst, tonfisk, egg etc) + proteinshakes. Skulle gissa på att jag snittar 50g kolhydrater per dag.

Träning: Har inte fast schema men motionerar 1-2dagar i veckan och gymmar 3-4. Försöker att träna varje musklergrupp 1 gång per vecka. Kan hända att det blir 2 armdagar ;)

Min fråga nu är kommer jag endast gå ner i fettprocent eller kommer jag gaina lite lite utöver det? Vill som sagt se slim ut, men inte som en mygga utan muskler. Sommaren är liksom här och det känns som att jag inte hinner med en bulk + def.

Vad boirde jag göra?

7 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 7 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..