×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Kosttillskott-preSommar

Postat av jockerj den 21 Mars 2015, 17:14
21 kommentarer · 710 träffar
Tja, gått på medicin som tvingat mig att hålla mig borta från träningen i ungefär 2månader. Nu är kuren snart slut och jag vill försöka komma ikapp med formen innan sommaren.
Är 191cm och väger 83kg~ har lite så kallat "smalfett" "skinnyfat" w/e som behöver trimmas och undrar vilka kosttillskott som möjligtvis skulle kunna hjälpa mig på traven.
http://www.gymgrossisten .com/1/sv/artiklar/deffpaketet-2 ett alternativ kanske?
Och jag vet att man i princip kan få i sig alla nödvändiga ämnen utan tillskott men det borde redan vara uppenbart att jag utöver min vanliga kost vill ha någon slags "boost". Vet att det inte är mirakelsaker som gör mig arn0ld men känner att, varför inte testa för mig själv om sakerna faktiskt fungerar?

tldr; Inte gymmat på 2månader pga medicin, vill träna innan sommarn, bli av med smalfett och bygga så mycket jag hinner
kthxbb31slak

21 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 21 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..