×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
2

Träning Gym

Postat av mirix123 den 29 Oktober 2014, 17:12
11 kommentarer · 872 träffar
Tja ni som tränar regelbundet på gym!

Jag började träna och verkligen äta ordentligt sen drygt 2,5 månad sen. Är 185 cm lång och vägde då bara ynka 68 kg.
Men sen började jag på ett internat nu sen 2 månader tillbaka och har börjat gymma sen dess. men senaste månaden verkligen fått upp motivationen och kör minst 4-5 dagar i veckan.

Nu väger jag 79 kg. och träningen går bra, lär mig hela tiden. kollar efter bra gym program och lär mig övningarna. Som sagt för ett par månader sen kunde jag knappt nånting. Vissa dagar är jag så förbannat taggad på att gymma så vill nästan köra 2 pass på en dag. Men nu kommer jag till frågan.
Är det bra att köra två pass på en dag i gymmet? tung träning. tex idag skall jag köra biceps/triceps. Kan jag köra två intensiva pass på dem musklerna på en dag? eller skall jag byta och köra några andra muskler?

sen en fråga till. Jag kör med Kreatin nu. och är klar med uppladdningsfasen 4 tsk/ dag.
Skall man bara ta en tsk per dag på morgonen? och vad har ni för erfarenhet av Kreatin? jag har inte känns nån skillnad på hur mycket mer jag orkar på gymmet eller inte. men man kanske skall använda den ett tag för att känna nån skillnad?

Föregående tråd
Nästa tråd

11 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 11 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..