×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

UEFA Euro 2012

Postat av Amidamaru den 25 April 2012, 13:26
0 kommentarer · 540 träffar
Tja,


Såg att dom tagit bort "Captain your country" från Euro 2012 spelet.


Det som var så jävla grymt i Euro 2008 och World cup 2010 var ju just "Capatin your country" som till skillnad från FIFA spelen inte fanns.


Att med 3-4 polare, en regnig sommardag, göra sin egna spelare, spela den position man ville, och bara spela sin egna spelare och hålla sin position hela tiden, sitta i 12 timmar, spela igenom hela kvalet och försöka vinna VM/EM med sverige. Vi verkligen älskade detta. Var sån jävla känsla tyckte vi.


Men va fan.. nu ser jag att dom tagit bort det i UEFA Euro 2012? Dom tar bort det ända bra med spelet? Är sjukt besviken på detta och undrar, finns det något annat sätt att göra samma sak på? Kan jag och mina polare fortfarande skapa spelare, sätta in dom i Sveriges landslag, och locka våra spelare? För annars ser vi ingen mening med att köpa spelet..


Någon som vet?

0 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 0 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..