×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

levla en druid 85-100

Postat av oskar_da_björn den 19 December 2014, 21:21
3 kommentarer · 581 träffar
Var ett tag sen jag lirade WoW, idag tankade jag ner det igen. Det jag ska göra först o främst är att levla upp min tauren druid som är på level85, men jag undrar hur balance funkar nuförtiden om det funkar att levla med eller är den fortfarande beroende av DoTs? Då kanske feral är att föredra? Hur är det att grinda dungeons XP mässigt, jag gillar att spela healer i dungeons (tänkte lira pvp resto väl på 100) så är det värt att köra lite dungeons? Och sen undrar jag om lite addons, till att börja med något som hjälper till lite när man questar (använt något sådant förut dock glömt vad det heter) och sen vill jag ha ett addon som gör att jag vill se all info om en NPC/Spelare jag håller musen över där musen är placerad, istället för att informationen som klass/lvl osv dyker upp nere i hörnet. nå mer addons ni vill rekommendera till mig? Om någon vill sammanfatta lite kort hur jag bör spela varje druid spec vore även det väldigt uppskattat, jag är för tillfället helt ur matchen mycket nytt sen jag senast spelade. Tacksam för svar mvh Oskar
Föregående tråd
Nästa tråd

3 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 3 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..