×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
-1

Har lust o spränga wow för tillfället

Postat av tobbeee den 19 Oktober 2014, 23:08
15 kommentarer · 1 132 träffar
Tjenare.
Detta kanske bara är jag men jag har lust att spränga WoW i vissa tillfällen.
Som tillexempel idag. Jag var och lvlade min alt paladin som är i lvl 68 nu så ja bestämmer mig för att dra till Northrend för att fortsätta lvla. Som alla vet så är det ju inte jätte roligt att åka från Netherstorm till Shattrath sen ta portal till Orgrimmar sen vidare med zepelin till northrend, totalt tar detta kanske 30min.
När ja väl kommer fram med Zepelinen till Northrend så får jag DC. inte bara jag som får. allihopa på wow får det samtidigt. när ja väl loggar in så har gubbjäveln åkt tillbaka dit jag har Heartstone. dvs Netherstorm. så jag för göra om HELA jävla äventyret till northend. men när ja väl kommer fram EXAKT på samma plats så händer det likadant. detta hände vid 5 tiden idag. min skärm fick en date med näven därför har jag inte lagt ut denna tråd tidigare idag. Är det bara jag som blir less ibland på dessa problem eller är det fler än jag

15 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 15 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..