×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Steam problem?

Postat av LÅST KONTO 161411 den 13 September 2015, 18:33
4 kommentarer · 490 träffar
Hej, vet inte varför jag skriver detta men verkar inte bara vara jag som är lite förvirrad över småfel som kommit under dagarna som varit angående Steam!

Skrev en tråd här för ett tag sedan om mina problem på Steam men tyvärr utan svar, ville bara påpeka att om ni har något problem med Steam så är ni inte själva om detta. Mitt problem jag har just nu är att jag inte kan kommentera på vissa steamprofiler, varken din eller min profil.

Detta verkar hända för vissa just nu så för er som har problem så skriv en ticket till dom om ni vill men ni är inte ensamma om problemen så oroa er inte som jag gjorde med att t.ex..

Byta DNS
Ringa din internetleverantör och be dom starta om allting
Installera om Steam
Systemåterställning

Ingenting kommer att lösa problemet just nu då deras information som flyter genom deras servrar inte fungerar som dom ska.

Om du/ni har liknande problem som mig så använd internet browser istället, där fungerar allting som det ska då just nu då endast själva Steam Launchern har problem.

Mvh
Föregående tråd
Nästa tråd

4 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 4 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..