×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Steam problem

Postat av GulaPowerRangern den 11 Mars 2015, 15:14
12 kommentarer · 2 831 träffar
kan inte komma in på steam och har varit så i 1 dag nu får Steam is having troubel connecting to the steam servers , retry connection knappen är vit tills jag för min mus över den sen om jag ska in på deras hemsida så får jag detta ''An error occurred while processing your request.
Reference #97.fe9b5ecc.1426083148.30aea01'' har någon annan detta problem eller kan någon fixen så skulle det upskattas
Uppdatering skriven 11 Mars 2015, 17:27
Kom fram till att problem va ett virus på min dator som loggat pw på steam etc så nu är mitt steam konto hackat... Har allt kvar i min inv enligt steam inventory men har ingen aning om han/hon fuskar i denna stund på mitt account så därför frågar jag er om aset som har hackat mitt steam acc bestämmer sig för att fuska och få det vac bannat kan man då skriva till en steam support och be att få bannen bortagen?

12 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 12 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..