×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Söker Gammalt Webb-läsar Spel

Postat av Dealman den 10 Oktober 2017, 13:12
2 kommentarer · 477 träffar
Jag vill minnas att när jag gick i lågstadiet så brukade vi spela ett visst browser-spel, typ vid den tidpunkten som Dekrim och Little Fighter 2 var ganska populärt. Kanske lite tidigare eller senare.

Minns inte riktigt vad det gick ut på, men man kunde gå ut och göra något och hitta vissa saker. Ibland kunde man bli attackerad av robotar.

Av någon anledning minns jag att man kunde hitta just tuggummi. Utseendemässigt var det bara stillbilder, kanske lite cyber/steam-punk stuk med vit/ljus bakgrund. Typ vatten-målningar nästan...?

Tycks också minnas att det hade ett ganska kort namn typ SQX? Eller något liknande. Detta är som sagt typ 15 år sedan så har inte så starkt minne.

Men blir tokig när jag kommer ihåg svaga bilder av hur det såg ut men kan fasen inte komma på vad det var. :( Snälla hjälp :(

2 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 2 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..