×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hjälp mig hitta spel?!?!

Postat av SweGrix den 11 Januari 2017, 23:12
0 kommentarer · 402 träffar
Tjena tjena, jag har vart en gamer sedan ung ålder men från jag vart 18 till 20 nu så har spelandet tagit stryk. Now i'm back, och jag behöver hjälp med är att hitta ett spel för mig. Ska föröska förklara vad jag letar efter!!!

Jag har kollat på spel som Squad/Arma för jag gillar realism men jag gillar även spel som Foxhole, EVE,Heros and generals, spel där man har ett större sammanhang (MMO) där man spelar för sin unit/clan/land whatever för ett långsiktigt syfte.

Det jag letar efter är ett spel med ekonomi/krig/möjlighet till att bygga någolunda kanske och har ett litet eller större sammanhang i en framtids aspekt då jag vill kunna lira med en stor grupp av folk och kämpa för mark/politisk inflytande på servern eller så.

Om någon förstår vad jag försöker förmedla så snälla tipsa om spel. Försökte iallafall =)

0 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 0 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..