×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Final fantasy 15 exclusive weapons~

Postat av leemanftw den 4 December 2016, 03:44
1 kommentarer · 362 träffar
Folk som förbokade och fick mage mashers (inklusive masamune i day one edition som fortfarande finns kvar);

Hur tycker ni att dessa items påverkar er gameplay? Är det vapen ni använder mycket? Eller är det skitsamma egentligen? Replacas dom lika snabbt; eller går dom att använda hela vägen ut (tänkte om det är upgradeable weapons i helhet) Allt annat kvittar för min del då det inte påverkar gameplay (bara massa olika skins~).

Tvekade på att köpa ff15 först, men har blivit sugen igen då jag har kört hela final fantasy serien sen den kom ut. Man är lite extra sugen nu när det är open combat och verkar mer fritt och inte lika kantigt. Ont om tid dock, därav har jag inte köpt det än. Masamune svårt är väl det som lockar mest. Men vet inte om det blir någon direkt skillnad. Möjligtvis nu när det är open combat och inte battle sequences.

1 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 1 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..