×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Wolfenstein the new order fråga

Postat av skogiz1337 den 29 Juli 2015, 23:18
9 kommentarer · 488 träffar
Tjena, jag kan inte säga att jag är en Wolfenstein fantast då jag inte spelat alla spelen när de var aktuella. Köpte nyss hela bunten. Började med de lite äldre för roligt. Men sedan så fastnade jag för New order. Älskade verkligen spelkänslan och framförallt storyn. Var hur bra som helst! Vart dock besviken över slutet. Tänkte höra om någon där ute vet om det kommer komma en fortsättning?
Känns som om det blev alldeles för mycket tankar kring om Blazkowicz, Anya, Fergus och resten av rebellerna.

Efter att man dödat Wilhelm, så blir man skadad av en granat och Blazkowicz ger ändå klar tecken (hjälte som han är) att ubåten ska spränga stället. Sen blir allt svart och i eftertexterna hör man ljudet ifrån en helikopter och sedan inget mer..
(Skulle ju va fränt om dom lyckades rädda han med helikoptern.) (Eller om Blazkowicz mot alla odds överlevde som vanligt.) :)

Blir ju så mycket obesvarade frågor. Jag behöver nog inte skriva nå mer om det. Ni som spelat spelet har troligen samma. :]

Jag vet att det finns ett till spel "Old Blood" som kom ut året efter. Jag äger själv spelet men har inte kunnat spela pga jobb. Men efter vad jag läst så hänger inte den ihop med New order? Det står i trailern på spelet att "before new order, there was old blood." Det ska väl vara nån slags expansion eller något. Har för mig det hör ihop med ett av de gamla Wolfenstein-spelen.

Men om det är någon Wolfenstein fantast därute som sitter på lite info eller dylikt så får ni gärna dela med er!
Det skulle uppskattas.
mvh

9 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 9 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..