×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
-1

Datorproblem

Postat av lmfao1338 den 30 Januari 2015, 16:45
9 kommentarer · 371 träffar
Halloj, är jävligt arg just nu då min dator inte vill starta.
När man klickar igång den startar den först upp som vanligt, fast efter ett par sekunder dör den igen, och startas om och fortsätter göra så automatiskt. Tidigare har jag bara dammsugit ur fläktarna i datorn och så har det funkat, men sen, när jag kommit hem efter dreamhack (DHW '14) så ville den inte starta även fast jag rensat fläktarna. Jag lämnade då in datorn och de rengjorde den djupare än jag kunde nå och efter det så har den funkat fram till nu. Idag flyttade jag dock datorn från min pappa till min mamma, och nu när jag kopplat upp den så har jag samma problem som efter dreamhack.

Så, nu fick jag en ny teori om att det kanske har att göra med att jag flyttat och lyft datorn, och att det är något som kan ha kopplats ur? Någon som vet vad det skulle kunna vara isåfall/alternativt?

Tack!
Föregående tråd
Nästa tråd

9 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 9 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..