×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

age of empires PROBLEM

Postat av JAYDEEEE den 27 Januari 2015, 21:03
2 kommentarer · 284 träffar
Tja, kort o gott jag gled in på GAMEstop för ett par dagar sedan för att kolla efter något gammalt RIKTIGT classic spel att lira medans mitt internet ligger nere och sprang då på AOE _1_, blev såklart jävligt nostalgisk och taggad och inkasserade spelet utan att blinka och rörde mig hem snabbare än vinden för att installera och börja lira.

Installerat och klart klickar jag då på "SINGLE PLAYER" med den största jävla nostalgibonern som är mänskligt möjligt men får då upp det HÄR JÄVLA MEDDELANDET: "You must insert a game cd to play a single player game, and then restart Age of Empires"

Ganska så jävla självklart att jag med nyinköpt spel och allt har skivan och startat om spelet en sisådär 150tusengånger för att varje gång få samma jävla meddelande upptryckt i fejset, vad kan jag göra för att få lira lite AGE OF EMPIRES?
Föregående tråd
Nästa tråd

2 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 2 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..